Seminaras yra skirtas pradedantiesiems viešųjų pirkimų specialistams. Seminaro metu lektorė išsamiai supažindins su viešųjų pirkimų teisiniu reguliavimu ir mažos vertės pirkimų vykdymo procedūros ypatumais. Seminaro dalyviai patys jungsis prie sistemos ir kartu su lektore vykdys mažos vertės viešuosius pirkimus mokomojoje CVP IS aplinkoje.
Temos:
- Mažos vertės pirkimų reglamentavimas: kuo vadovautis, kas taikoma?
- Pirkimo vertės skaičiavimas: kada pirkimas laikomas mažos vertės pirkimu (ypatumai paslaugų, prekių ir darbų pirkimų atvejais, reguliarūs / nereguliarūs pirkimai ir kt.)?
- Dokumentacija, reikalinga mažos vertės pirkimų vykdymui (skelbimai, kvietimai, tiekėjų apklausos pažymos, pirkimų žurnalas ir kt.): kokie dokumentai reikalingi, kada ir kaip užpildyti?
- Mažos vertės pirkimų procedūros:
- Skelbiamos, neskelbiamos procedūros: kada rinktis, kokie skirtumai?
- Žodinės, rašytinės tiekėjų apklausos: jų vykdymas;
- Apklausos vykdytojas (komisija, pirkimo organizatorius);
- Apklausiamų tiekėjų skaičius;
- Pirkimo dokumentų rengimas.
- Mažos vertės pirkimų sutartys: žodinės, rašytinės, privalomos sąlygos.
- Dokumentų, susijusių su atliktu pirkimu, viešinimas, ataskaitų pildymas.
- Darbas su Centrine viešųjų pirkimų informacine sistema (CVP IS) kompiuterizuotose darbo vietose:
- Registracija CVP IS: naudotojo sukūrimas ir organizacijos / įstaigos / įmonės profilio kūrimas ir valdymas;
- Elektroninio pirkimo sukūrimas ir vykdymas;
- Pirkimo paskelbimas ir / ar kvietimų išsiuntimas tiekėjams;
- Vokų atplėšimo procedūra – pasiūlymų vertinimas, laimėtojo nustatymas.
Registracija 9.00–09.30 val.
Pertraukos: 11.15–11.30 val. (kava, arbata), 13.15–14.15 val. (pietūs).